Les cookies tècniques són absolutament essencials perquè el lloc web funcioni correctament. Aquesta categoria només inclou cookies que garanteixen les funcions bàsiques i les funcions de seguretat del lloc web. Aquestes cookies no emmagatzemen cap informació personal.
E-Fact
QUI HA DE PRESENTAR FACTURA ELECTRÒNICA A L'ADMINISTRACIÓ PÚBLICA
D’acord amb l’article 4 de la Llei 25/2013, de 27 de desembre, d’impuls de la factura electrònica i creació del registre comptable de factures en el Sector Públic, a partir del 15 de gener de 2015, tots els proveïdors que hagin lliurat béns o prestat serveis a l’Administració Pública podran expedir i remetre factura electrònica.
S’estableix l’OBLIGACIÓ a l’ús de factura electrònica i a la seva presentació per mitjà del punt general d’entrada a:
Societats anònimes.
Societats de responsabilitat limitada.
Persones jurídiques i entitats sense personalitat jurídica que no tinguin nacionalitat espanyola.
Establiments permanents i sucursals d’entitats no residents en territori espanyol en els termes que estableixi la normativa tributària.
Unions temporals d’empreses
Agrupació d’interès econòmic, Agrupació d’interès econòmic Europeu, Fons de Pensions, Fons de capital risc, Fons d’inversions, Fons d’ús d’actius, Fons de regularització del mercat hipotecari, Fons de titulació hipotecaria o Fons de garantia d’inversions.
Aquesta obligació és per a TOTES LES FACTURES D’IMPORT SUPERIOR A 5.000,00€ que hauran de ser presentades mitjançant el Servei de factures eFACT de l’AOC i hauran de regir-se pel Reial Decret 1619/2012, de 30 de novembre, pel que s’aprova el Reglament pel que es regulen les obligacions de facturació contenint com a mínim les dades especificades més endavant.
CREACIÓ DE LA FACTURA ELECTRÒNICA:
La factura electrònica és el document electrònic que conté el mateix tipus d'informació que hi ha en una factura tradicional i que es transmet a través de mitjans electrònics amb el format facturae. Per tal de poder generar una factura electrònica que pugui ser rebuda i desxifrada correctament per l’administració pública es poden utilitzar les següents plataformes de creació de factures electròniques que trobareu en el següent enllaç.
ENVIAMENT DE LA FACTURA ELECTRÒNICA A LA MANCOMUNITAT:
Accediu a la BÚSTIA D'ENVIAMENT DE FACTURES ELECTRÒNIQUES de la Mancomunitat de la Vall de Llémena
CAMPS IDENTIFICADORS (DIR3) MANCOMUNITAT DE LA VALL DE LLÉMENA:
*Oficina comptable: L05170025
*Òrgan gestor: L05170025
*Unitat tramitadora: L05170025
Servei de suport tècnic eFACT:
Si teniu dubtes o necessiteu qualsevol aclariment en relació a l´e-FACT, el Consorci d´ Administració Oberta de Catalunya (AOC) posa a la disposició de les empreses el servei de suport tècnic:
Correu-e: efact@aoc.cat
Telèfon: 902 013 448